Máme za sebou rebranding
- Máme nové logo
- Prečo sme prešli rebrandingom?
Nedávno sme sa rozhodli pre rebranding s cieľom zvýšiť atraktivitu našej firmy a prispôsobiť sa meniacim sa potrebám našich zákazníkov a najmä potenciálnych zamestnancov. Nový vizuálny štýl a modernizovaný dizajn loga reflektujú inovácie a profesionalitu, ktorú sa snažíme ako firma ponúkať od našich začiatkov. Okrem toho sme sa zamerali na zlepšenie zákazníckej skúsenosti v podobe vytvorenia novej webstránky a aktívnejšie zapojenie sa do sociálnych sietí.
Cieľom rebrandingu bolo osviežiť imidž firmy a aj posilniť naše postavenie na trhu a prilákať tak nových zákazníkov a zamestnancov. Vykročili sme smerom k našej vízii – byť dynamická a moderná firma v našom odvetví, ktorá je pripravená čeliť novým výzvam a prispievať k rozvoju spokojnosti našich zákazníkov a zamestnancov.